Dieta cud – 2 kg mniej w trzy dni

Dieta cud, czyli jak zrzucić 2 kg w trzy dni. To możliwe? Jeśli chodzi o utratę tłuszczu to w praktyce nie. Jednak z racji tego, że większość masy człowieka to woda, spożywając duże ilości soli i cukrów prostych można doprowadzić do nadmiernego magazynowania się jej w organizmie, przez co ciało wygląda mniej atrakcyjnie niż wskazuje na to procentowa zawartość tkanki tłuszczowej.

Tak, to właśnie z powodu nadmiernej ilości odłożonej wody,  np. dzień po świętach, zdarza się czuć nam nadmiernie ociężałym, a waga potrafi wskazywać 2 kilogramy więcej.

Jak więc pozbyć się 2 kilogramów w dwa dni? Wbrew pozorom, sposobem na to nie jest odstawienie wody i innych napojów. Wręcz przeciwnie, ale o tym w dalszej części artykułu.

Nie da się spalić w dwa dni 2 kilogramów tłuszczu, to jest praktycznie niemożliwe, podobnie jak niemożliwe jest zwiększenie tkanki tłuszczowej o te 2 kg w tak krótkim okresie. Takie skoki to zawahania bilansu wodnego organizmu.

Aby się nie dołować w czasie odchudzania,  wyglądać i czuć lepiej np. na plaży, warto sobie pomóc i usunąć te zbędne, podszywające się wyglądem pod tłuszcz, nadmiarowe kilogramy wody.

Do tego nadmierna ilość zmagazynowanej w organizmie wody powoduje nadciśnienie, dlatego osoby z nadciśnieniem powinny unikać soli i cukrów prostych.

Zdarza się, że modele i kulturyści, aby się odwodnić  przed sesjami czy zawodami, używają moczopędnych środków farmakologicznych. Jednak jest to bardzo niebezpieczne i niech Twoje myśli trzymają się z daleka od ich stosowania. Wiesz, jak Twój organizm czuje się na kacu? Po spożywaniu bezpodstawnie takich środków, jeśli się w ogóle obudzisz, możesz czuć się kilka razy gorzej!

Przejdźmy teraz do rzeczy. Podam Ci sposób jaki stosują sportowcy, aby mieścić się w swojej kategorii wagowej:

  1. Obcinają podaż cukrów prostych. Ty unikaj ich jak ognia, o tym gdzie występują pisałem tutaj.
  2. Spożywają odpowiednią dla siebie ilość sodu. Ty skup się na tym, aby małymi krokami eliminować nawyk dosalania potraw. Soli i tak jest już dużo w produktach, które kupujemy w sklepach takich jak chleb, sery, wędliny itp.
  3. Piją odpowiednią ilość wody, Ty staraj się dojść do poziomu 1 litra na 23 kg masy ciała dziennie. Pij szklankę wody co godzinę, nie dostarczaj gwałtownie dużej ilości wody.
  4. Intensywnie trenują. Ty też trenuj.

 

PHOTO BY POINTNSHOOT

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *