Jak skutecznie rozpocząć odchudzanie


Odchudzanie to proces, w którym Twoje nastawienie ma kluczowe znaczenie. Utratę tkanki tłuszczowej osiągniesz jedynie przez podejmowanie trafnych wyborów, a Twoje wybory podlegają Twojemu umysłowi. Wskaż mu odpowiednią drogę.

W artykule przedstawię Ci kilka trików, jak nakłonić Twój umysł, aby z Tobą współpracował i nie sabotował Twoich działań w kierunku utraty wagi.

Dlaczego kontrolowanie własnego umysłu jest tak ważne w procesie odchudzania? Przez jego decyzje możesz stracić zbędne kilogramy, albo też dalej wmawiać sobie, że zaczniesz dietę od jutra zajadając się pączkami.

Jeśli:
-chcesz zacząć kurację odchudzającą od dzisiaj, nie odkładając tego na kolejne tygodnie, miesiące, lata,
-chcesz utracić zbędne kilogramy tkanki tłuszczowej, utrzymując uzyskane rezultaty na długie lata, unikając efektu powracającej wagi,
-chcesz cieszyć się pięknym, zdrowym ciałem, nie będąc niewolnikiem nadmiernej ilości cholesterolu,

zapoznaj się z tekstem który zamieściłem w dalszej części artykułu. Są tam opisane skuteczne sposoby działania, które pomogły zmienić moje życie i wielu innych obywateli tego świata. Odpowiednio przekształcone działają również w innych dziedzinach życia.

 

Poniższe ćwiczenia i wskazówki pomogą Ci podjąć odpowiednie decyzje i dadzą Ci siłę, aby w nich trwać. Pamiętaj, wykonaj każde polecenie od razu po przeczytaniu danego punktu.

1. Co muszę zmienić w swoim życiu aby schudnąć? Zastanów się chwilę i odpowiedz sobie na to pytanie. Jaki cel ma takie działanie? Twój umysł podsunie Ci odpowiedź, ponieważ to Ty jesteś osobą, która najlepiej zna Twoje nieprawidłowe zachowania w dziedzinie żywienia.

2. Zdecyduj się na 30 dni odchudzania. Po tym okresie możesz porzucić temat redukcji tkanki tłuszczowej. Czemu tylko tyle dni i w czym tkwi tajemnica? Przez miesiąc zdążysz wyrobić w sobie nawyk zdrowego odżywiania i po upływie tego czasu będzie to już dla Ciebie zupełnie normalne. Poza tym Twojemu umysłowi łatwiej przyjąć, że będzie się odchudzał określoną ilość dni, niż gdyby miał to robić prze całe życie.

3. Podpisz ze sobą umowę. Weź kartkę papieru, napisz na niej „Ja, Twoje imię i nazwisko od (dzisiejsza data) do dnia (dzisiejsza data + 30 dni) przestrzegam zasad zdrowego żywienia i trzy razy w tygodniu wykonuje co najmniej kilka minut ćwiczeń fizycznych.” Podpisz się pod tym swoim imieniem i nazwiskiem. Kartkę wyjmuj w trudnych chwilach, pomoże Ci ona pokonać załamanie.

Teraz jest czas, aby wykonać polecenia z powyższych punktów, nie przechodź do czytania dalszej części artykułu, jeśli nie wykonałeś jeszcze poleceń.

4. Powiedz znajomym, że od dzisiaj zdrowo się odżywiasz i ćwiczysz 3 razy w tygodniu. Jaki cel ma takie działanie? Publiczna deklaracja motywuje nas, nikt nie chce przecież być postrzegany wśród znajomych jako osoba gołosłowna. Do tego znajomi nie będą namawiali Cię na fast foody i ciasta w kawiarniach.

5. Zakup suplement. Proponuje Ci skoncentrowany ekstrakt z zielnej herbaty, albo chelat chromu, który znajdziesz w sklepie z suplementami. W jakim celu? Poza tym, że mogą one w jakiś sposób wspomóc odchudzanie, to świadomość, że w proces odchudzania zostały zainwestowane pieniądze motywuje Cię do pracy nad swoim ciałem.

6. Pozwól sobie raz w tygodniu na jeden niezdrowy posiłek. Jak to, mogę jeść kebaby, pizze i ciasta? Tak, taki posiłek zjedzony raz na tydzień w godzinach około południowych Ci nie zaszkodzi. Świadomość, że po tygodniu wstrzemięźliwości będziesz mógł skonsumować ulubiony posiłek będzie Cię tylko motywowała.

7. Baw się odchudzaniem. Przyrządzaj sałatki, szukaj przepisów, angażuj rodzinę we wspólne gotowanie, jeździj rowerem, biegaj, chodź na spacery w celu podziwiania krajobrazów, pływaj na basenie, poznawaj ludzi na siłowni. Odchudzanie jest przyjemne, jeśli myślisz o nim pozytywnie.

Pamiętaj, samo przeczytanie powyższych punktów nie zmieni Twojego życia, zacznij działać już teraz. Poświęć 10 minut na wykonanie poleceń, zmień swoje życie na lepsze! Sam kiedyś odkładałem tego typu ćwiczenia na później i teraz z perspektywy czasu widzę, że był to okres stracony. Odkopuje książki oraz wpisy i wykonuje owe ćwiczenia, a jakość mojego życia ciągle staje się lepsze.

Zapraszam Cię do komentowania i dyskusji. Przedstaw swoje propozycje, spostrzeżenia na temat skutecznego rozpoczęcia diety! 🙂 

Jedna myśl nt. „Jak skutecznie rozpocząć odchudzanie

  1. Świetny artykuł. Stosuję się do niego i teraz mam motywację do odchudzania. Jak do tej pory udało mi się utrzymać dietę przez 5 dni, zobaczymy co dalej 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *